Klachtenprocedure
De trainers, coaches en medewerkers van Robin Stevens Training zorgen altijd voor een zo goed mogelijke afhandeling van trainingen en opleidingen en alle daaromheen liggende werkzaamheden. Gelukkig zijn de meeste mensen erg tevreden over het resultaat. Mocht het toch gebeuren dat je een klacht hebt, maak dan gebruik van de onderstaande procedure.
Administratie
Mocht je een klacht hebben tijdens een training of coaching, dan kun je dit het beste direct melden en dan zullen we ter plaatse proberen je klacht te behandelen. Je kunt ook contact opnemen met de administratie door je klacht per e-mail toe te sturen aan info@robin-stevens.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en in elk geval binnen 2 weken reageren. We zullen onze uiterste best doen om je klacht zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 6 weken op te lossen. Mocht dit, bijvoorbeeld vanwege de duur van het onderzoek, niet binnen 6 weken lukken dan wordt je hierover binnen de termijn geïnformeerd
Robin Stevens Training respecteert de privacy van de deelnemers aan haar trainingen. Elke klacht zal vertrouwelijk behandeld worden. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.
Stichting NLP Kring
Wanneer we een klacht niet samen opgelost krijgen kun je gebruik maken van de klachtenprocedure van Stichting NLP Kring. Deze stichting heeft een onafhankelijke klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen desgewenst ook jouw klachten behandelen en je zo goed mogelijk proberen te helpen. Het oordeel van Stichting NLP Kring is bindend in de uitspraak. Wij zullen ons naar hun oordeel schikken om de klacht alsnog op te lossen.
Dank voor de luchtige en vrolijke dag. Ik wil vooral achterlaten dat ik inderdaad de vorm van vandaag heel prettig... - Sandra – NLP Practitioner in één dag Het is al weer een paar weken geleden dat ik op 26maart de workshop heb gedaan. Ik heb erg genoten van die... - Jans – NLP Practitioner in één dag
Lees meer ervaringen